Toimitusehdot

1. Yleiset ehdot

Beautyko on Beautyko Oy:n (2859196-5) ylläpitämä verkkokauppa. Näitä sopimusehtoja sovelletaan Beautyko Oy:n ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Beautyko Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisesti ilman ennakkoilmoitusta. Beautyko Oy ei vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat force majeure -esteistä. Tällaisina esteinä pidetään ennalta-arvaamattomia seikkoja tai olosuhteita, joihin Beautyko oy ei ole toiminnallaan voinut vaikuttaa ja jotka eivät ole kohtuudella ratkaistavissa. Beautyko Oy on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ensi tilassa tällaisista esteistä.

2. Asiakas

Asiakkaan velvollisuutena on tilausta tehdessään luovuttaa sellaiset yhteystietonsa, jotka sisältävät vähintään nimen, osoitteen, puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen tilauksen ja tilausasiakirjojen toimittamista varten. Toimitusaika-arviot annetaan Beautykon varastotilanteen ja jälleenmyyjien antaminen tilausaika-arvioiden perusteella Beautyko Oy ei ole vastuussa ennalta-arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä, mutta on velvollinen ilmoittamaan näistä asiakkaalle ensi tilassa.

3. Tietosuoja

Asiakkaiden tiedot tallennetaan Beautyko Oy:n ylläpitämään asiakasrekisteriin, jonka tietoja käytetään asiakassuhteen hoitamiseen. Henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa: https://www.beautyko.fi/toimitusehdot/

Beautyko ei luovuta osoitetietoja suoramarkkinointia varten kolmansille osapuolille. Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin ottamalla yhteyttä Beautykon ylläpitämään asiakaspalveluun. Beautyko.fi-sivustolla käytetään evästeitä. Evästeillä parannetaan ja nopeutetaan asiointia ja niitä voidaan käyttää lisäksi tarjousten ja henkilökohtaisten tarjousten ja tuotesuositusten tarjoamiseen. Asiakas voi kieltää evästeiden käytön omasta verkkoselaimestaan.

4. Hinnat, takuu ja tuotteet

Beautyko.fi-verkkokaupan hinnat ovat euroissa (€) ja sisältävät arvonlisäveron (24 %). Tuote- ja toimitushintoja päivitetään säännöllisin väliajoin verkkokaupassamme. Varaamme oikeuden myös teknisistä ja inhimillisistä virheistä johtuvien hintojen korjauksiin ja tarkistuksiin. Toimituskulut määräytyvät ostoskorissa.

Tilaus voidaan tarvittaessa jakaa useampaan lähetykseen. Varaamme oikeuden olla toimittamatta tilausta, mikäli tuotetiedoissa on ollut hintavirhe (esim. tuotteella ei ole hintaa lainkaan), tai jos tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ei ole enää saatavilla. Halutessanne lisätietoja verkkokauppamme toimitusehdoista, voitte vapaasti olla yhteydessä meihin. Varaamme oikeuden olla toimittamatta tuotteita jälleenmyyjille.

5. Maksuehdot

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit – kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna Bank AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

6. Palautusoikeus

Beautykon 14 vrk:n palautusoikeus koskee kaikkia Beautyko.fi-verkkokaupasta ostettuja tuotteita kuluttajasuojalain rajoituksin. Voit palauttaa ostamasi tuotteen – joka on samassa kunnossa kuin ostohetkellä – 14 päivän kuluessa tuotteen ostamisesta tai vastaanottamisesta ja saat rahasi takaisin. Kosmetiikka tuotteet pitää palauttaa sinetöidyssä, avaamattomassa pakkauksessaan. Palautusoikeus ei koske Beautykon valikoiman ulkopuolisia, erikseen tilattavia tuotteita. Palautus- ja kuljetuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Palautusoikeus koskee vain Suomessa käytävää kauppaa.

Palautuksista tulee aina ensin olla yhteydessä asiakaspalveluun. Postitse palautettavasta tuotteesta tulee pyytää Postilta kuitti, joka tulee säilyttää. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu lähettäjällä. Kuitti todistaa Postin vastaanottaneen pakkauksen kuljetettavaksi, jolloin vastuu siirtyy Postille.

7. Riita-asiat

Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Riita-asiat pyrimme ratkaisemaan aina asiakkaan eduksi. Mikäli yhteisymmärrykseen ei kuitenkaan päästä, noudatamme Kuluttajariitalautakunnan suosituksia.