Usein kysytyt kysymykset

Jos et löydä kysymykseesi vastausta alta, olethan yhteydessä asiakaspalveluun, asiakaspalvelu@beautyko.fi

Miten voin maksaa tilaukseni?

  • Voit maksaa tilauksesi suoraan luotto / pankkikortilla. Tarjoamme myös yhdessä Klarnan kanssa mahdollisuuden maksaa tilauksesi laskulla tai osamaksulla.

Ovatko tuotteet 100% aitoja ja turvallisia?

  • Me Beautyko:lla tarjoamme asiakkaillemme vain laadukkaimpia tuotteita, joten tilaamalla meiltä, voit olla varma että tuotteesi on 100% aito ja turvallinen. Teemme yhteistyötä suoraan korealaisten brändien kanssa ja ostamme tuotteet vain virallisilta jälleenmyyjiltä. Teemme tiivistä yhteistyötä useampien brändien kanssa, jotta pystymme tarjoamaan teille laajan valikoiman aitoja ja turvallisia tuotteita.

Miksi merkkiä X ei ole valikoimissa?

  • Osa brändeistä ovat erittäin tarkkoja siitä, että eivät anna tuotteita jälleenmyyjien myyntiin, esimerkiksi Innisfree. Pyrimme kuitenkin olemaan houkutteleva ja iso yhteistyökumppani korealaisille, jotta saamme mahdollisimman monta brändiä myyntiin!
  • Meille voi aina laittaa toiveita tuotteista ja brändeistä ja teemme parhaamme, jotta saamme teille ne valikoimaan! Laita viestiä somessa tai osoitteeseen asiakaspalvelu@beautyko.fi

Onko tuotteita testattu eläimillä?

  • Etelä-Koreassa on kielletty eläinkokeilla testaaminen. Laki tuli voimaan vuonna 2018 mutta hyvin useat brändit ovat jo ennen tätä ilmoittaneet, että eivät testaa tuotteitansa eläimillä. Esimerkiksi MISSHA on täysin eläinkokeita vastaan.

Onko tilaukseni jo lähetetty?

  • Saat sähköpostiisi viestin kun tilauksesi on lähetetty. Lähetämme tuotteesi niin pian kuin mahdollista, tilausmääristä riippuen yleensä jo seuraava päivänä. Toimitusaikamme Postin toimitusajoista riippuen on 1- 4 päivää.

Tarjoaako Beautyko ilmaista toimitusta?

  • Kyllä! Jos ostoksiesi summa ylittää 45 euroa, tarjoamme ilmaisen toimituksen.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni tai peruuttaa koko tilauksen?

  • Käsittelemme tilauksesi yhden arkipäivän aikana, joten emme pysty tekemään tilaukseesi muutoksia. Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ota yhteyttä meihin sähköpostilla asiakaspalvelu@beautyko.fi mahdollisimman nopeasti.

Haluan palauttaa tilaamani tuotteen. Hyvitättekö palautuskulut?

  • Harmi ettet pitänyt tuotteista! Valitettavasti emme hyvitä palautuskuluja mutta hyvitämme tuotteiden hinnan, jos tuotteet palautetaan meille avaamattomina. Avatut tuotteet ovat lopullinen ostopäätös. Muistathan, että sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus.

Tilaamani tuote on rikkoutunut. Miten toimin?

  • Huolellisesta pakkauksesta huolimatta vahinkoja sattuu. Laita meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@beautyko.fi ja liitä mukaan kuva rikkoutuneesta tuotteesta niin hyvitämme tuotteen sinulle.

Ihonhoito

Mikä on korealainen 10-vaiheen ihonhoitorutiini?

  • Korealaiset naiset ovat tunnettuja ihonhoidostaan ja heidän ihonhoitorutiiniin kuuluu jopa 10 tuotetta. 10-vaiheiseen Ihonhoitorutiiniin kuuluu kokonaisvaltainen ihon puhdistus, kuorinta, hoito, kosteutus sekä SPF- suoja. Lue lisää blogistamme!

En ole aiemmin käyttänyt korealaisia tuotteita, mistä voin aloittaa?

  • Suosittelemme aloittamaan käytön muutamalla tuotteella kerralla. Ihosi saattaa ärsyyntyä, jos vaihdat kaikki ihonhoitotuotteesi kerralla. Testaa esimerkiksi suosittuja sheet maskeja (kangasnaamioita), jotka sisältävät ihoa helliviä ainesosia. Tutustu mm. näihin tuotteisiin, joilla korealaisen kosmetiikan käyttö on helppo aloittaa!

Tuotteissa lukee ”whitening”, mitä tämä tarkoittaa?

  • Ainesosat kuten C-Vitamiini, lakritsijuuri ja mulperinmarjauute ovat yleisesti käytettyjä korealaisessa kosmetiikassa ja näitä tuotteita markkinoidaan yleensä ”whitening” -termillä.”Whitening” ominaisuudella ei siis nimestään huolimatta ole mitään tekemistä ihon pigmentin poistamisen eli valkaisemisen kanssa. Voiteet, emulsiot, puhdistusaineet ja seerumit sisältävät luonnollisia ainesosia, joiden tarkoituksena on hajottaa ihon melatiiniklustereita sekä poistaa kuolleet ihosolut, jotta iho pääsee uusiutumaan. Kun iho uusiutuu, sen sävy kirkastuu ja tasoittuu, josta termi ”whitening” on saanut nimensä. Lue lisää blogistamme!

Onko teillä ihonhoitotuotteita miehille?

  • Tietenkin! Kaikki tuotteet sopivat sekä miehille, että naisille. Tiesitkö, että korealaiset miehet käyttävät jopa yhtä paljon kosmetiikkaa kuin naiset?

Jos et löytänyt vastausta kysymykseesi, autamme mielellämme osoitteessa asiakaspalvelu@beautyko.fi

6 kommenttia artikkeliin ”Usein kysytyt kysymykset”

  1. Hei!
    Olisi mukavaa, että ette jakaisi väärää tietoa. Kaikki korealainen kosmetiikka ei ole eläinkokeetonta, sillä Kiinassa eläinkokeet ovat pakollisia tuontituotteille. Näin ollen suoraan Kiinan markkinoilla myyvät merkit testauttavat/testaavat tuotteensa eläimillä ihan samalla tavalla kuin länsimaiset merkit, vaikka EU-alueella testaaminen on kiellettyä. Eläinkokeita missään markkinoilla käyttävät brändit eivät ole eläinkokeettomia, minkä vuoksi eläinkokeetonta kosmetiikkaa käyttävät ihmiset boikotoivat mm. Lorealia ja Estee Lauderin omistamia brändejä, ja samat säännöt pätevät myös korealaiseen kosmetiikkaan. Etelä-Korealaisten brändien joukosta löytyy paljon eläinkokeettomia merkkejä (kuten Mizon ja Klairs), mutta on valheellista tai vähintäänkin harhaanjohtavaa väittää, että kaikki kbeauty olisi eläinkokeetonta Etelä-Korean testauskiellon vuoksi. Lisää aiheesta löytyy mm. täältä: https://beautyandseoul.co.uk/blogs/beauty-amp-seoul-1/cruelty-free-k-beauty

  2. Moi! Pystymme toimittamaan myös R-kioskeille mutta Postin paketit ovat tähän asti toimineet normaalisti, perjantaina lähetetyt tilaukset olivat lauantaina noudettavissa :) Seuraamme Postin tiedotusta ja tarvittaessa käytämme muita yhtiöitä.

Jätä kommentti